Wist je dat veel leerlingen thuis geblokt leren?
Leerlingen leren bijvoorbeeld Duits woordjes A en die herhalen ze twee keer. Daarna gaat de leerling door naar woordjes B. Dat ziet er dan zo uit:
AAA
BBB
CCC
Leerlingen leren op deze manier te veel geblokt en dat is niet effectief.
Waarom werkt dit niet?
Wat wil je wel? En hoe kan je dat in je klas doen?
In mijn nieuwste podcast aflevering deel ik drie concrete tips!
- Zin in dat digitale kopje koffie? Stuur een mail naar info@tleerlab.nl met onderwerp digitaal kopje koffie n.a.v. podcast
- Vraag hier gratis een inkijkexemplaar aan.
- Nieuwsgierig naar de Mastermind-opleiding? Hier vind je meer informatie
- Interesse in de Mastermind-opleiding, maar heb je nog vragen of twijfels? Plan via deze link een gratis kennismakingsgesprek in.
- Meer tips en werkvormen over leren leren en plannen? Volg me op Instagram. Daar deel ik mijn leven, maar vooral ook informatie, inspiratie en praktische tips om in te zetten in de dagelijkse (les)praktijk.